reklama

Inzerát

Aké kvality musí spĺňať vychovávateľka v školskom klube detí sa dočítate v tomto inzeráte. Podobnosť s realitou vôbec nie je náhodná...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Inzerát: Hľadám prácu vychovávateľky v školskom klube detí

Mám záujem o prácu v školskom klube detí. Moje kvality sú nasledovné:

1.) Milujem deti, urobím pre ne všetko, veľakrát možné aj nemožné.

2.) Som nadšená z každej minúty, ktorú môžem venovať tejto práci, premýšľam o nej aj doma tesne pred zaspaním.

3.) Rada robím bez prestávok. Najradšej som, keď dopoludnia suplujem za iné kolegyne a hneď potom idem k svojej činnosti.

4.) Keďže som s deťmi v jedálni aj počas obeda, radšej nejem, aby som bola schopná každému venovať svoj čas a pozornosť. Dozerám na ich správanie a slušné stolovanie, automaticky upracem, čo sa rozleje alebo rozbije.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

5.) Samozrejmosťou je neobmedzený počet detí, čím viac, tým lepšie. Bez problémov ich zvládnem aj 40 naraz, dbám na individuálny prístup. Odmenou mi je dobrý pocit, že to dokážem.

6.) Nie som náročná na priestorové podmienky, stačí mi bežná trieda s pár stoličkami, na materiálnom vybavení netrvám, všetko si prinesiem z domu. Vlastné investície do detí sa mi vrátia v podobe dobrého pocitu.

7.) Rada idem príkladom iným kolegyniam, a tak počas pracovnej doby na WC nechodím. Jednak som si vedomá, že plne ručím za zdravie zverených detí a jednak ani nemám čas na jedlo a pitný režim, takže „odskočiť si“ nemám potrebu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

8.) Prípadné útoky a osočovanie od rodičov beriem ako podnetnú reflexiu svojej práce a často sa nad sebou zamýšľam.

9.) Všetkým požiadavkám a pokynom nadriadených bez rozmýšľania vyhoviem.

10.) Taktiež rada robím doplnkové činnosti napr. vrátničku a dozor pri šatniach najmä v čase, kedy mám vykonávať priamu činnosť s deťmi.

11.) Byrokratická práca ma vôbec nezaťažuje, naopak, môžem byť nápomocná pri vytváraní nových druhov tlačív a hárkov, pretože mám rokmi vypestované estetické cítenie.

12.) Myslím si, že vychovávateľstvo je poslanie, preto nemám problém s výškou finančného ohodnotenia. Za vykonanú prácu, ktorá je pre mňa vlastne zábavou, nežiadam plat. Naopak, rada by som platila ja vám, pretože deti a prácu vychovávateľky v školskom klube detí nadovšetko milujem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zn. Pri rýchlom jednaní rada pristúpim na vaše ďalšie požiadavky napr. vyšší počet detí v oddelení, zníženie pracovného úväzku atď.

Obrázok blogu

Lucia Rintelová - členka SKU

SKU

SKU

Bloger 
  • Počet článkov:  82
  •  | 
  • Páči sa:  41x

Dobrá trieda stojí na dobrej zborovni. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaŠkolstvoNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu